ראשי \ מדוע השקעות בנדל”ן גלובלי חיוניות לבניית עושר לאורך זמן בתקופה של אי־ודאות כלכלית?

מדוע השקעות בנדל”ן גלובלי חיוניות לבניית עושר לאורך זמן בתקופה של אי־ודאות כלכלית?

בעידן של אי-ודאות כלכלית ומשברים גלובליים, קרן Profimex CircleOne VI מציעה הזדמנות ייחודית להשקעה בנדל”ן גלובלי עם פיזור רחב והנהלה מנוסה. הקרן כבר השקיעה בשמונה נכסים בשווי כולל של כ-450 מיליון דולר, והיא ממשיכה לנצל את התנאים המאתגרים והייחודיים בשוק כדי לרכוש נכסים נוספים במחירים אטרקטיביים. עם אסטרטגיה המשלבת יציבות, פוטנציאל לתשואות אלפא והגנה על המשקיעים – קרן Profimex CircleOne VI היא בחירה מיטבית למשקיעים כשירים המבקשים לבנות הון לאורך זמן.

5 סיבות להתחייב כבר עכשיו:

1. תזמון אופטימלי למיצוי הזדמנויות בשוק

התקופה הקרובה מציעה “חלון הזדמנויות” שבו הקרן תוכל לרכוש נכסים במחירים אטרקטיביים. עם גישה להשקעות Distress ויכולת לנצל הזדמנויות, קרן Profimex CircleOne VI ממוקמת בעמדה אופטימלית למיקסום תשואות. פרופימקס תנצל הזדמנויות השקעה שמקורן בתנודתיות שוקי ההון והכספים, קשיים מימוניים וביצועי חסר של מנהלים או נכסים.

2. ניהול מקצועי וזהות אינטרסים

מנהלי קרן Profimex CircleOne VI בעלי ניסיון עשיר וידע נרחב בשוק הנדל”ן הגלובלי. בנוסף, הקרן בנויה כך שהרווח שלכם קודם לרווחי המנהלים, מה שמבטיח זהות אינטרסים מלאה בין המשקיעים לצוות הניהול.

3. פיזור רב-ממדי

הקרן משקיעה לצד שותפנו האסטרטגים, במגוון רחב של השקעות מפוזרות גיאוגרפית ובמגוון של סקטורים, בדגש על מולטיפמילי, תעשייה ולוגיסטיקה. הפיזור הרחב מקטין את הסיכון ומבטיח יציבות בתשואות, גם במצבים כלכליים מאתגרים.

4. מסלולי מיסוי לבחירת המשקיע

השקעה בקרן Profimex CircleOne VI מאפשרת לכל משקיע לבחור את מסלול הדיווח המתאים עבורו וליהנות ממסלול השקעה בישות אטומה, ללא צורך לדווח לרשויות המס האמריקאיות. באמצעות מבנה של שותפות ישראלית המתמסה כחברה בארה”ב (check the box) המשקיעים פטורים מדיווח לרשויות המס האמריקאיות ומחשיפה אפשרית לחובת תשלום מס עזבון בארה”ב. לחילופין, משקיעים יכולים לבחור במסלול המקביל של שותפות שקופה בישראל או ארה”ב.

5. תוכנית פקדון נושא ריבית

לטובת נוחות המשקיעים, קרן Profimex CircleOne VI מציעה תוכנית פקדון בנקאית נושא ריבית לכספים שעוד לא נקראו. כך, הכסף של משקיעים שיבחרו להתחייב עד סוף ספטמבר, ממשיך לעבוד עבורכם גם בזמן ההמתנה לקריאות השקעה, ויניב עבורם תשואות גם בטווח הקצר. העברת הכספים ותזמון טווח הפקדונות ינוהל על ידי פרופימקס בהתאם לקריאות.

ואם לא די בכך, יש גרף אחד שמציג בצורה ברורה כי ההיסטוריה מראה שקרנות נוטות להשיא תשואה גבוהה מהממוצע כאשר הן מתחילות להשקיע בתקופת משבר:

גרף שמציג בצורה ברורה כי ההיסטוריה מראה שקרנות נוטות להשיא תשואה גבוהה מהממוצע כאשר הן מתחילות להשקיע בתקופת משבר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מה זה אומר בהקשר למתרחש בימינו? זה הזמן להתכונן להשקעות במחירים הזדמנותיים שיכולות להניב תשואות גבוהות מהרגיל. בגרף שהתפרסם במגזין AFIRE האחרון, ניתן לראות את התשואה השנתית הממוצעת של קרנות נדל”ן בצפון אמריקה לפי שנה. העמודות הצהובות מציינות את הירידה או העלייה בשווי הנכסים בטווח של 12 חודשים, והעמודות הכחולות מראות את התשואה השנתית של הקרנות שהתחילו להשקיע באותה שנה לאורך זמן.

ההיסטוריה מראה שקרנות שהתחילו פעילותן בתקופות משבר, נהנו מתשואות גבוהות יותר. דוגמאות מוכחות לכך הן:

  • משבר S&L בתחילת שנות ה-90 בארה”ב (שהוביל לקריסת מוסדות פיננסיים ולעלויות עתק לממשל)
  • בועת הדוט-קום שהתפוצצה בשנת 2001 (וגרמה להפסדים עצומים למשקיעים ולהאטה כלכלית)
  • המשבר הפיננסי העולמי בשנת 2008 (שגרם לקריסת שוק המשכנתאות בארה”ב והוביל למיתון גלובלי רחב)
  • משבר האנרגיה העולמי ועליית האינפלציה בשנת 2023 (שפגעו בכלכלות רבות והובילו למדיניות מוניטרית קפדנית ולמגבלות אנרגיה)

כל אחד מהמשברים הללו יצר חלון לרכישות במחירים הזדמנותיים שהניבו תשואות מרשימות. וגם עתה בתקופה של אי-ודאות כלכלית, מי שישקיע כעת עם פרופימקס, עשוי ליהנות מפוטנציאל תשואה מרשים.

No Need to Call the Bottom – Examining Fund Vintage in the US. Hines. Hines, March 2024